2016. 06. 10.

The Universe BD

Hát, ez a nap is eljött.
Az információs modulban május 18. van feltüntetve nyitásként, ennek ellenére majdnem egy hónapot csúszott a blog tényleges publikálása. Ami, azt hiszem, most jött el. Köszönti olvasóit a The Universe Blog Design, Lia Tenesse első számú designnal foglalkozó blogja. És valószínűleg, hosszú-hosszú ideig az egyetlen is. 
Nem pazarolnám a szavakat, íme egy rövid bemutatkozás rólam, illetve a blogomról és annak keletkezéséről: 
Lia Tenesse, avagy Lia T. - mit rejt e név? Igazából semmi különöset, a bloggervilágban az enyémnél sokkal kacifántosabb és furcsább "művésznevekkel" rendelkeznek egyesek. Én csupán átalakítottam a keresztnevemet és a vezetéknevem kezdőbetűjére kitaláltam egy kissé "ámerikáisabb" utónevet. 
Lia T., vagyis jómagam, sok bloggal próbálkozott már élete során, de mindeddig kudarcot vallott. Írt már ő fanfictiont ( One Direction bolond), próbálkozott Wattpados fantasyval, de egyik sem hozta meg számára a várt sikert. A szerkesztéssel nem olyan régen kezdett el foglalkozni, és, amikor úgy érezte, eljutott arra a szintre, hogy végre értékelhetőek a munkái, megpróbált jelentkezni egy Design Bloghoz. Sikertelenül. Vagy a gmail makacsolta meg magát, vagy a kissé válogatós kedéllyel megáldott szerkesztő/író talált az utolsó pillanatban valami kivetnivalót a választott design blog oldalán. Így nem jött be a terve, végül gondolt egyet, és létrehozott egy sajátot, ami felett egyedül ő uralkodik. Így keletkezett a The Universe BD. 
Kidolgoztam már majdnem mindent az oldalon, felírtam a limiteket, a rendelés menetét, egyedül a munkáimat nem raktam ki még megtekintésre, ezt majd az idő előrehaladtával pótolni fogom. Nem foglak titeket elárasztani nagy mennyiségekkel, maximum 2-3 darabot fogok egyszerre feltölteni. Hiszen sok kicsi sokra megy, nem igaz? 
Hamarosan jönni fog egy bejegyzés a szerkesztőfelvételről, hiszen én szívesen fogadnék egy társat magam mellé, de előtte még megvárom, hogy egy picit többen látogassák a blogot. Mindegy, erről majd még később beszélni (írni) fogok. 
Nem rizsázok itt tovább, mert a  végén még elijesztem az olvasókat a rémes viselkedésemmel. :)

A The Universe Blog Design megnyitotta kapuit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése