2016. 09. 26.

Van még képem bocsánatot kérni

Csillagok!
Komolyan, süljön le a bőr a képemről, hogy mindjárt itt van szeptember vége, és én még semmit sem foglalkoztam a rendelésekkel. De úgy őszintén... hozzájuk se nyúltam. Szerintem volt olyan megrendelőm is, akinek még csak a levelére se válaszoltam.
Na, de nem azért vettem rá mégis magamat, hogy a büntetőtörvényszék elé álljak, mert magyarázkodni akarok, hanem mert mondani akarok valamit. Vagyis írni: mivel már szeptemberben alig volt esélyem leülni a gép elé egy jót szerkeszteni vagy egy részletes kritikát megírni, nem gondolom, hogy az eljövendőben ez máshogy lenne. Ha volt egy kis szabadidőm, általában csak kikapcsolódtam vagy a saját hasznomra dolgoztam. És ez nem azért van, mert lusta vagyok megcsinálni a rendeléseket. Én tényleg imádom ezt a blogot! Csak úgy éreztem, hogy abban a cseppnyi szabadidőben, ami kijárt nekem, magammal kéne foglalkoznom. 
Éppen ezért szeretném megkérni a rendelőket, hogy akik nem tudnak tovább várni, írjanak nekem kommentet, e-mailt vagy akár néhány szót a chat-dobozba, és én leveszem őket a listámról. Aki úgydönt, hogy tud várni, annak pedig az első adandó alkalommal elkészítem és publikálom. Ez szerintem így mindenkinek elfogadható. 
Valaki kérdezte tőlem, hogy lesz-e szerkesztőfelvétel. Nos, igen, lesz pontosan az ilyen esetek elkerülésére. De ez még a jövő zenéje. 
Még ezerszer is bocsánatot kérek, és remélem azért marad, aki megőrizte a bizalmát bennem!

3 megjegyzés: